|
ПРАВОСЛАВИЕ.RU | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Суббота 4-й седмицы Великого поста. |
Возлюбленнии, надеемся о вас, лучших и придержащихся спасения, аще и тако глаголем. |
Возлюбленные, мы надеемся, что вы в лучшем состоянии и держитесь спасения, хотя и говорим так. |
Не обидлив бо Бог, забыти дела вашего и труда любве, юже показасте во имя Его, послуживше святым и служаще. |
Ибо не неправеден Бог, чтобы забыл дело ваше и труд любви, которую вы оказали во имя Его, послужив и служа святым. |
Желаем же, да кийждо вас являет тожде тщание ко извещению упования даже до конца, |
Желаем же, чтобы каждый из вас, для совершенной уверенности в надежде, оказывал такую же ревность до конца, |
Да не лениви будете, но подражателе наследствующих обетования верою и долготерпением. |
Дабы вы не обленились, но подражали тем, которые верою и долготерпением наследуют обетования. |
И за упокой: к Коринфяном, зачало 163. [1 Кор. 15, 47 – 57.]
Братие, первый человек от земли, перстен: вторый человек Господь с небесе. |
Братья, первый человек – из земли, перстный; второй человек – Господь с неба. |
Яков перстный, такови и перстнии: и яков небесный, тацы же и небеснии: |
Каков перстный, таковы и перстные; и каков небесный, таковы и небесные. |
И якоже облекохомся во образ перстнаго, да облечемся и во образ небеснаго. |
И как мы носили образ перстного, будем носить и образ небесного. |
Сие же глаголю, братие, яко плоть и кровь Царствия Божия наследити не могут, ниже тление нетления наследствует. |
Но то скажу вам, братия, что плоть и кровь не могут наследовать Царствия Божия, и тление не наследует нетления. |
Се, тайну вам глаголю: вси бо не успнем, вси же изменимся |
Говорю вам тайну: не все мы умрем, но все изменимся |
Вскоре, во мгновении ока, в последней трубе: вострубит бо, и мертвии востанут нетленни, и мы изменимся: |
Вдруг, во мгновение ока, при последней трубе; ибо вострубит, и мертвые воскреснут нетленными, а мы изменимся. |
Подобает бо тленному сему облещися в нетление и мертвенному сему облещися в безсмертие. |
Ибо тленному сему надлежит облечься в нетление, и смертному сему облечься в бессмертие. |
Егда же тленное сие облечется в нетление и смертное сие облечется в безсмертие, тогда будет слово написанное: пожерта бысть смерть победою. |
Когда же тленное сие облечется в нетление и смертное сие облечется в бессмертие, тогда сбудется слово написанное: поглощена смерть победою. |
Где ти, смерте, жало? где ти, аде, победа? |
Смерть! где твое жало? ад! где твоя победа? |
Жало же смерти грех: сила же греха закон. |
Жало же смерти – грех; а сила греха – закон. |
Богу же благодарение, давшему нам победу Господем нашим Иисус Христом. |
Благодарение Богу, даровавшему нам победу Господом нашим Иисусом Христом! |
Аллилуиа: Воззваша праведнии: Стих: Блажени, яже избрал:
Евангелие Марка, зачало 31. [Мк. 7, 31 – 37.]
Во время оно, изшед Иисус от предел Тирских и Сидонских, прииде на море Галилейско, между пределы Декапольски. |
Во время оно, выйдя из пределов Тирских и Сидонских, Иисус пошел к морю Галилейскому через пределы Десятиградия. |
И приведоша к Нему глуха и гугнива, и моляху Его, да возложит нань руку. |
Привели к Нему глухого косноязычного и просили Его возложить на него руку. |
И поемь его от народа единаго {особь}, вложи персты Своя во уши его и плюнув коснуся языка его: |
Иисус, отведя его в сторону от народа, вложил персты Свои в уши ему и, плюнув, коснулся языка его; |
И воззрев на небо, воздохну и глагола ему: еффафа, еже есть разверзися. |
И, воззрев на небо, вздохнул и сказал ему: "еффафа'", то есть: отверзись. |
И абие разверзостася слуха его, и разрешися уза языка его, и глаголаше право. |
И тотчас отверзся у него слух и разрешились узы его языка, и стал говорить чисто. |
И запрети им, да ни комуже поведят: елико же им Той запрещаше, паче излиха проповедаху. |
И повелел им не сказывать никому. Но сколько Он ни запрещал им, они еще более разглашали. |
И преизлиха дивляхуся, глаголюще: добре все творит: и глухия творит слышати, и немыя глаголати. |
И чрезвычайно дивились, и говорили: всё хорошо делает, – и глухих делает слышащими, и немых – говорящими. |
И за упокой, от Иоанна, зачало 16. [Ин. 5, 24 – 30.]
Рече Господь ко пришедшим к Нему иудеом: аминь, аминь глаголю вам, яко слушаяй словесе Моего и веруяй Пославшему Мя имать живот вечный, и на суд не приидет, но прейдет от смерти в живот. |
Сказал Господь ко пришедшим к Нему иудеям: истинно, истинно говорю вам: слушающий слово Мое и верующий в Пославшего Меня имеет жизнь вечную, и на суд не приходит, но перешел от смерти в жизнь. |
Аминь, аминь глаголю вам, яко грядет час, и ныне есть, егда мертвии услышат глас Сына Божия, и услышавше оживут. |
Истинно, истинно говорю вам: наступает время, и настало уже, когда мертвые услышат глас Сына Божия и, услышав, оживут. |
Якоже бо Отец имать живот в Себе, тако даде и Сынови живот имети в Себе |
Ибо, как Отец имеет жизнь в Самом Себе, так и Сыну дал иметь жизнь в Самом Себе. |
И область даде Ему и суд творити, яко Сын Человечь есть. |
И дал Ему власть производить и суд, потому что Он есть Сын Человеческий. |
Не дивитеся сему: яко грядет час, в оньже вси сущии во гробех услышат глас Сына Божия, |
Не дивитесь сему; ибо наступает время, в которое все, находящиеся в гробах, услышат глас Сына Божия; |
И изыдут сотворшии благая в воскрешение живота, а сотворшии злая в воскрешение суда. |
И изыдут творившие добро в воскресение жизни, а делавшие зло – в воскресение осуждения. |
Не могу Аз о Себе творити ничесоже. Якоже слышу, сужду, и суд Мой праведен есть, яко не ищу воли Моея, но воли пославшаго Мя Отца. |
Я ничего не могу творить Сам от Себя. Как слышу, так и сужу, и суд Мой праведен; ибо не ищу Моей воли, но воли пославшего Меня Отца. |
Причастен: Радуйтеся праведнии: Другий за упокой: Блажени, яже избрал:
Источник: http://pravoslavnyi.narod.ru/