|
Седмица 3-я Великого поста. Поминовение усопших.
Глас 5.
Великий пост.
|
Пища с растительным маслом.
|
Евангельские ЧтенияЕвр., 325 зач., X, 32-38. Мк., 8 зач., II, 14-17. За упокой: 1 Сол., 270 зач., IV, 13-17. Ин., 16 зач., V, 24-30.
Литургия св. Иоанна Златоуста.
Святитель Феофан Затворник. Мысли на каждый день года
(Ев. 10, 32-38; Мк. 2, 14-17). "Я пришел призвать не праведников, но грешников к покаянию" (Мк. 2, 17). Устами Премудрости звал к себе Господь безумных. Сам же, странствуя на земле, призывал грешников. Ни гордым умникам, ни самочинным праведникам нет у Него места. Да радуется умственная и нравственная немощь! Сила умовая и деловая, поди прочь! Всесторонняя немощь, себя сознающая, и с верою прибегшая к Господу, немощная врачующему и оскудевающая восполняющему, крепнет и умом, и нравом, продолжая однако сознавать и скудоумие, и худонравие свое. Сила же Божия под этим невзрачным прикрытием, совершаясь в немощи, созидает незримо иную личность, светлую умом и нравом, которая в свое время становится явною иногда еще здесь, но всегда там. Вот что скрыто от премудрых и разумных, и открывается только младенцам!
Молитвы
Тропарь преподобномученика Адриана Пошехонского глас 4 Христову мученику Адриану тезоименит был еси, преподобне,/ многия труды подъял еси в жизни временней,/ обитель иноческую созидая в пустыни,/ идеже пострадал еси даже до крове от злых разбойник/ и мученическую смерть от них приял еси,/ Адриане славне,/ чудес благодатию обогатився,/ предстоиши всех Царю, Христу Богу,/ Егоже моли спастися душам нашим.
|
Ин тропарь преподобномученика Адриана Пошехонского глас 4 Аще и смертию нуждною умерл еси,/ аще и смертная сень внезапу найде на тя,/ обаче, яко деву мудрую, душу твою обрете Христос/ и в чертог Свой Небесный введе,/ и со святыми всели,/ чудесы возвеличив имя твое,/ Адриане мучениче преподобне,/ Емуже молитву о нас сотвори,/ память твою почитающих.
|
Кондак преподобномученика Адриана Пошехонского глас 6 Житейския молвы избежав, преподобне,/ в пустыню вселился еси,/ и, тамо обитель иноков возградив,/ последи от разбойник мученически пострадал еси,/ и ныне сияеши нетлением и чудесы,/ Адриане многострадальна,/ молитвенниче о душах наших.
|
Тропарь благоверных князей Феодора Смоленского и чад его Давида и Константина глас 4 Измлада явистеся святии,/ Богомудре Феодоре и блаженне Давиде с Константином славным,/ Божественный сосуди, избранный Богови./ Ныне же источаете нам многа исцеления от честных мощей ваших,/ вся ереси потопляюще,/ и спасающе присно град свой,/ и всех верных сохраняюще невредимо/ от видимых и невидимых враг./ Темже верою молим вас, святии:/ молите Христа Бога/ в мире сохранитися нам и спасти души наша.
|
Ин тропарь благоверных князей Феодора Смоленского и чад его Давида и Константина глас 4 Иже от юности Христовы любве/ прилепившеся усердно, святии/ законы и оправдания Того сохраняюще,/ отнюдуже и чудесными даровании обогатистеся,/ исцеления источаете иже верою вас почитающих,/ темже молите Христа Бога/ спастися душам нашим.
|
Кондак благоверных князей Феодора Смоленского и чад его Давида и Константина глас 8 Богомудренно преселистеся, святии,/ во град, присно добродетельми цветущий,/ в жизни сей приносяще Богови плоды благи,/ преподобне Феодоре и блаженне Давиде с Константином славным,/ и явистеся, яко многоцветущая райская древеса жизни/ и яко многосветлыя звезды, в мире сияюще благодатию,/ в добродетели исправивше жизнь свою,/ и сего ради получисте живот вечный на Небесех./ Темже благодарственно вам зовем:/ радуйтеся, всемирнии светильницы и граду нашему Ярославлю великое утверждение.
|
Тропарь мученика Конона Исаврийского глас 4 Яко девственника предивна/ и мученика непоколебима,/ блаженнаго страдальца,/ на бесы власть приемшаго,/ Конона песньми восхвалим и к нему возопиим:/ моли Христа Бога,/ да спасет души наша.
|
Кондак мученика Конона Исаврийского глас 3 Чистотою яко Ангел на земли пожив,/ отонудуже собеседник Ангелом быти сподобился еси,/ и родители ко Христову познанию привел еси,/ и, единаго Бога в Троице исповедав,/ пострадал еси до крове,/ мучениче Кононе,/ моли Его непрестанно о всех нас.
|
Тропарь Божией Матери пред иконой Ее Воспитание глас 4 Воспитавшейся во храме во святая святых,/ одеянней верою и премудростию и безмерным девством,/ Архистратиг Гавриил принесе с небесе целование/ и еже радуйся, радуйся Благословенная,/ радуйся, Препрославленная, Господь с Тобою.
|
Службы
Сайты приходов: Ардатовская епархия: Барышская епархия: Белгородская епархия: Белоцерковская епархия: Бердянская епархия: Бузулукская епархия: Винницкая епархия: Волгоградская епархия: Волгодонская епархия: Вологодская епархия: Воронежская епархия: Вятская епархия: Гомельская епархия: Губкинская епархия: Екатеринодарская епархия: Запорожская епархия: Казанская епархия: Калачевская епархия: Калужская епархия: Киевская епархия: Красноярская епархия: Луганская епархия: Магнитогорская епархия: Московская епархия (городская): Московская епархия (областная): Одесская епархия: Оренбургская епархия: Отрадненская епархия: Петропавловская и Камчатская епархия: Пражская епархия: Пятигорская епархия: Ростовская епархия: Рыбинская епархия: Рязанская епархия: Самарская епархия: Санкт-Петербургская епархия: Саранская епархия: Саратовская епархия: Северодонецкая епархия: Симферопольская епархия: Ставропольская и Невинномысская епархия: Тамбовская епархия: Тверская епархия: Тульская епархия: Ханты-Мансийская епархия: Челябинская епархия: Читинская епархия: Южно-Сахалинская епархия: Якутская епархия: Яранская епархия: Ярославская епархия:Епархия не указана:
Статьи на Православие.Ru Святитель Филарет МосковскийЕсть в христианстве люди, которые сами себя лишают утешения молиться за усопших. Какие это люди? — Без сомнения те, которые, приметным или неприметным для себя образом, больше любят умствовать, нежели веровать. Почему не приемлют они молитв за усопших? — Не видно другой тому причины, кроме той, что не понятно, как действие молитвы простираться может так далеко, — даже из одного мира в другой, из видимаго в невидимый. | Протоиерей Александр ШаргуновЭто Евангелие о призвании Левия, именуемого также Матфеем, и о трапезе Господа с грешниками. Мы видим знакомую картину начала служения Господа: берег озера, толпы народа, слово Господне, обращенное к ним. Все сходно с тем, как Господь призвал первых учеников (Мк. 1, 16—20). Но на этот раз тот, кто примет власть прощать грехи (Мк. 2, 10), — сам первый из грешников. |
|