|
Седмица 5-я по Пятидесятнице.
Глас 3.
День постный.
|
Пища с растительным маслом.
|
Прп. Сисоя Великого (429). Собор Радонежских святых.
Мчч. Марина, Марфы, Авдифакса, Аввакума, Кирина, Валентина пресвитера, Астерия и иных многих в Риме (269). Мч. Коинта Фригийского (ок. 283). Мчч. Исавра диакона, Иннокентия, Филикса, Ермия, Василия, Перегрина, Руфа и Руфина Македонских (III-IV). Мц. Лукии девы и с нею мчч. Рикса, Антония, Лукиана, Исидора, Диона, Диодора, Кутония, Ароноса(Ориона), Капика и Сатура (301). Прп. Сисоя, схимника Печерского (XIII). Обретение мощей прав. девы Иулиании, кн. Ольшанской (XVI).
Прмч. Евфимия (1931). Прмч. Феодора (1943).
Богородско-Уфимской иконы Божией Матери (1621).
Евангельские ЧтенияУтр. - Мф., 43 зач., XI, 27-30. Лит. - Рим., 120 зач., XVI, 1-16. Мф., 50 зач., XIII, 3-9. Прп. Афанасия: Гал., 213 зач., V, 22 - VI, 2. Лк., 24 зач., VI, 17-23.
На этот день может быть перенесена служба прп. Афанасия Афонского (с 5/18 июля).
Святитель Феофан Затворник. Мысли на каждый день года
(Рим. 16, 1-16; Мф. 13, 3-9). Притча о сеятеле изображает разные отношения душ к слову Божию. На первом месте стоят те, которые совсем не внимают слову. Слышат, но слышанное не входит в душу, а ложится поверх ее, как семя при дороге. Слово не вмещается в них, потому что у них другой образ мыслей, другие правила, другие вкусы. Оттого оно скоро исчезает из памяти, забывается, как будто вовсе не было слышано. На втором - те, которые слышат слово охотно и принимают его скоро, но никаких трудов по исполнению его нести не хотят. Поэтому пока не требуется никакой жертвы они услаждаются словом и особенно его обетованиями, а как скоро окажется необходимость пожертвовать чем-либо для верности слову, они изменяют ему, отказываются и от слова, и от обетований его, в угоду своих привязанностей. На третьем - те, которые принимают слово и начинают жить по нему, но потом слишком предаются заботам и печалям века, попечениям земным, которые подавляют все благие начинания, образовавшиеся было под действием слова Божия. На четвертом - те, которые принимают слово с полною верою и решаются жить по требованию его с готовностью на всепожертвования и труды и не допускают сердца своего быть связанным с чем-либо земным. Сядь и рассуди всяк, к какому классу принадлежишь.
Молитвы
Тропарь преподобного Сисоя Великого глас 2 Плотския страсти умертвив воздержанием,/ миру распялся еси и, в пустыни живый,/ всех похотей отсечением/ Ангел земный и Небесный человек показался еси,/ сего ради тя, яко наставника иноком,/ поем, Сисое отче наш, и просим:/ моли Христа Бога, да спасет души наша.
|
Ин тропарь преподобного Сисоя Великого глас 1 Пустынный житель, и в телеси Ангел,/ и чудотворец явился еси, Богоносе отче наш Сисое,/ постом, бдением, молитвою Небесная дарования приим,/ исцелявши недужныя и души верою притекающих ти./ Слава Давшему тебе крепость,/ слава Венчавшему тя,/ слава Действующему тобою всем исцеления.
|
Кондак преподобного Сисоя Великого глас 4 Подвизався, Ангел на земли виден был еси,/ озаряли, преподобне, помышления верных Богознаменьми всегда./ Темже тя верою, Сисое, почитаем.
|
Ин кондак преподобного Сисоя Великого глас 8 Яко безплотным единожитель/ и всем преподобным сопричастник,/ постническими труды и бдении молитвенными непрестанно себе вооружая, мудре,/ тем и дар приял еси от Бога/ исцеляти недуги и прогоняти бесы./ Того ради вопием ти:/ радуйся, отче наш Сисое преподобне.
|
Тропарь преподобного Сисоя, схимника Печерского, в Дальних пещерах глас 1 Пустынный житель, и в телеси Ангел,/ и чудотворец явился еси, Богоносе отче наш Сисое,/ постом, бдением, молитвою Небесная дарования приим,/ исцеляеши недужныя и души верою притекающих ти./ Слава Давшему тебе крепость,/ слава Венчавшему тя,/ слава Действующему тобою всем исцеления.
|
Кондак преподобного Сисоя, схимника Печерского, в Дальних пещерах глас 1 Сисое чудне,/ на страсти вельми подвизавыйся/ и постом и мощными молитвами сия успивый,/ благодать от Христа приял еси/ в страстех бедствующим пособствовати./ Тем и наша страсти плоти и духа исцели, молимся.
|
Тропарь праведной девы Иулиании глас 8 Яко непорочная невеста Нетленнаго Жениха Христа,/ праведная дево Иулиание,/ с светлою свещею добрых дел вошла еси в чертог Его Небесный/ и тамо со святыми блаженства вечнаго наслаждаешися./ Темже моли, Бгоже возлюбила еси/ и Емуже девство твое обручила еси,/ спасти души наша.
|
Ин тропарь праведной девы Иулиании глас 2 Девства добротами преочищена/ и целомудрия цветы венчавшися,/ Богоблаженная дево Иулиание,/ явилася еси миру в нетлением телеси твоем,/ источник исцелений и даров духовных подающи всем к тебе притекающим,/ и ныне, яко свеща теплая, благодати елеем возжженная,/ предстоящи Престолу Господа и Жениха твоего Небеснаго,/ Того моли, дево чистая,/ избавити нас от всякаго зла,/ чтущих память твою верою и любовию.
|
Кондак праведной девы Иулиании глас 8 Храм Божий одушевленный,/ девственною чистотою благоукрашенный,/ вемы тя, святая и праведная дев о, княжно Иулиание,/ темже, с любовию празднующе/ святых твоих мощей обретение, молим тя,/ известная желаний наших ходатаице:/ принеси за нас молитвы твоя ко Господу/ и от всяких бед свобождай нас/ предстательством твоим у Престола Всевышняго, да зовем ти:/ радуйся, дево святая Иулиание, невесто Христова прекрасная.
|
Ин кондак праведной девы Иулиании глас 8 Приводим Ти, о Всещедре, Иулианию,/ присносветящую свещу, елеем благодати обдержимую,/ немощным цельбу./ Еяже молитвами от всякаго зла свободи нас и спаси всех,/ иже Тя с поклонением величают.
|
Тропарь Божией Матери пред иконой Ее, именуемой Богородско-Уфимская глас 4 Заступнице Усердная, Надеждо ненадежных, Помощнице нищих и сирых, плачущих Утешение, согрешающих очищение, Путеводительнице заблуждших, болящих Целебнице и исправление падающих, Ты бо еси Похвало земли Уфимския, Дево Богородице.
|
Кондак Божией Матери пред иконой Ее, именуемой Богородско-Уфимская глас 5 О, Милосердная Мати, не отрини слез и воздыханий наших, с верою и любовию к Тебе приносимых: пред иконою Богородскою услыши ныне молящихся и на путь спасения настави, и душ наших грехи исцели, от земли Уфимския вся пагуби потреби, Ты бо еси людем сокровище вечнаго спасения и источниче Божественныя благодати.
|
Тропарь Собора Радонежских святых глас 4 Днесь светло празднуем, вернии людие,/ преславныя Троицкия обители торжество:/ се бо велий собор святых чудотворцев Радонежских,/ яко дивныя птицы небесныя,/ являет нам Церковь Российская,/ стезями честнаго их жития шествовати всех призывающи,/ к нимже, с верою и любовию притекающе, воззовем:/ молитеся о нас ко Пресвятей Троице,/ преподобный отцы наши с Богоносным аввою Сергием,/ мир мирови даровати/ и душам нашим велия милости.
|
Ин тропарь Собора Радонежских святых глас 2 Плоды добродетелей на земли принесше,/ преподобнии отцы,/ в Небесных чертозех ныне благоухаете, яко райстии цвети,/ и лицем к лицу зрите Пресвятую Троицу,/ Юже дерзновенно молите,/ спастися душам нашим.
|
Кондак Собора Радонежских святых глас 8 Приидите, вси концы отечества нашего,/ прославим святый лик угодников Радонежских,/ яко звезды, украсивших небо церковное подвиги земнаго жительства,/ тех бо предстателъством теплым ко Господу/ многия нам милости Его низпосылаются,/ бедствия отгоняются и злыя страсти укрощаются./ Ихже всесвятую память ныне празднующе, тако возопиим:/ радуйтеся, Сергие и Никоне и вси Радонежстии чудотворцы,/ усерднии служителие Живоначальныя Троицы.
|
Службы
Сайты приходов:
|